مشاوران هیروو

روانشناسی ، مشاوره و درمان حوزه خانواده و کودکان

مشاوران هیروو

روانشناسی ، مشاوره و درمان حوزه خانواده و کودکان

مشاوران هیروو

مشاوران هیروو

۱ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

بارداری هفته به هفته

امروز میخواهیم درباره یکی از مسائل مهم در زمان بارداری صحبت کنیم که خیلی از بانوان عزیز با رعایت آنها میتونند هرچه زودتر فرزند دلبندشان را در آغوش خود ببینند.

مقاله امروز به بررسی بارداری هفته به هفته میپردازد و به شما باید ها و نباید های این دوره را 40 هفته ای را میگوید.

این دوره را میتوان به 3 دوره 3 ماهه تقسیم کرد طی این مدت برای جنین اتفاقاتی می افتد و مادر هم باید در این مدت آگاهی لازم را داشته باشد.

هر سه ماه مشخصات مربوط به خود را دارد به صورتی که در سه ماه اول ضربان قلب جنین تشکیل میشود ، به کار می افتد و شنیده میشود. سه ماهه دوم علائم حرکت جنین در شکم و توسط مادر احساس میشود . و در سه ماهه آخر برخی از مادران انقباضات کاذب زایمانی موسوم به برکستون- هیکز را تجربه می کنند.

هفته هفتم بارداری

یکی از مهم ترین هفته هایی که میتوان در مورد آن بسیار صحبت کرد و اتفاقات مهمی هم می افتد هفته هفتم بارداری میباشد که در این مقاله به شما میگوییم که در این هفته چه اتفاقاتی می افتد و چه کار هایی را باید انجام دهیم.

جنین در این هفته ها هنوز دم کوچکی دارد که در واقع آن استخوان دنبالچه است و در هفته های بعدی از بین میرود اما این دم، تنها قسمتی است که با رشد جنین شما، کوچک‌تر می‌شود.

در این هفته جنین شما اندازه میوه تمشک است و تعدادی از اعضای بدن آن مثل مفصل آرنج و انگشتان دست و پا قابل تشخیص هستند. سر جنین خیلی بزرگتر از بدن اوست در واقع در این حالت هر دو نیمکره مغز در حال رشد هستند.

در هفته هفتم بارداری اتفاقات زیادی می افتد و معمولا پزشکان توصیه هایی میکنند که میتوانید با مراجعه به سایت نسخه مقالات بیشتر را بخوانید

هفته بیستم بارداری

اما یکی دیگر از مهم ترین این هفته ها ، هفته بیستم بارداری است که چندتا نکته درباره این هفته به شما عزیزان میگوییم.

در هفته بیستم بارداری دیگر شما به نیمه های راه رسیدید و نصف هفته ها تا تولد فرزند خود گذرانده اید و معمولا خانم ها تا این هفته 5 کیلو به وزنشان اضافه میشود. انتظار می‌رود در هفته بیستم بارداری هم نیم کیلوگرم به وزنتان اضافه شود. اگر به تازگی جنسیت جنین معلوم شده، ذهنیت کاملا جدیدی نسبت به فرزندتان خواهید داشت. بد نیست در این هفته کمی بیشتر به اسمی که می‌خواهید برای فرزندتان انتخاب کنید، فکر کنید.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ تیر ۹۸ ، ۱۷:۱۳
heiroo com