مشاوران هیروو

روانشناسی ، مشاوره و درمان حوزه خانواده و کودکان

مشاوران هیروو

روانشناسی ، مشاوره و درمان حوزه خانواده و کودکان

مشاوران هیروو

مشاوران هیروو

۱ مطلب در فروردين ۱۳۹۸ ثبت شده است

چند روش برای زیبایی دندان ها

خیلی از افراد امروزه برای اینکه زیباتر دیده تر شوند باید کار هایی رو انجام دهند تا بتوانند به زیبایی مد نظر خود برسند و برای این کار به کلینیک ارتودنسی مراجعه میکنند تا توانند خود را هر چه سریع زیباتر کنند.

خیلی از افارد بزرگسال برای اینکه نا هنجاری های دندان خود را درست کنند روی می آورند به سمت ارتودنسی نامرئی زیرا باعث میشود که دیگر سیم و براکت های ارتودنسی روی دندان آن ها وجود نداشته باشند.

ارتودنسی نامرئی نوعی از ارتودنسی است که از جنس پلاستیک شفاف بوده و اطراف دندان را محکم دربر می گیرد. بسته بندی های پلاستیکی که در بازار بیشتر اجناس را در برگرفته اند، در نظر بگیرید. همانطور که می دانید اندازه و شکل محتوای بسته با خود بسته تناسب دارد ولی بیشتر اوقات به دلیل قابلیت دیده شدن محصول داخلی، بی رنگ و شفاف ساخته می شود. بیشتر این بسته بندی ها  از طریق حرارت دادن به ورقه های نازک پلاستیکی و قالب زدن آن ها در سایز ها و اندازه های گوناگون و سپس سرد کردن پلاستیک ساخته می شوند. این روشِ به صرفه ای برای خرید ها محسوب می شود، زیرا برای خرید های بعدی نیز می توان از آنها استفاده کرد.

لمینت دندان

یکی دیگر از روش های زیبایی برای صورت لمینت دندان است که میتواند خیلی به زیبایی شما اضافه کند.که در این باره بیشتر به شما میگوییم.

لمینت دندان ( لمینت  های سرامیکی که با نام ونیر سرامیکی نیز شناخته می شوند) پوسته ی نازکی است که بر اساس نیاز هر شخص طراحی شده و در ساخت آن ها از مواد رنگ دندان استفاده می شود. این پوسته ها روی سطح جلویی دندان ها نصب می شوند و رنگ، شکل، اندازه و طول دندان را تغییر می دهند و ظاهری زیبا را برای دندان هایتان به ارمغان می آورند.

لمینت های سرامیکی(پرسلینی) از ترکیب چند لایه ی نازک سرامیکی تشکیل شده اند که جایگزین مینای دندان طبیعی و لایه ای چسبناک می شوند.

ونیر کامپوزیت

 

ونیر کامپوزیت ها با نام های  (ونیر یک جلسه ای) ، (کامپونیر) ، (ونیر های رزین کامپوزیتی)  و در بعضی موارد (باندینگ کامپوزیت) هم شناخته می شوند. لمینت نسبت به ونیر کامپوزیت روش تهاجمی تری برای برگرداندن لبخند به شمار می رود. در صورتی که دندان هایتان دچار شکستگی یا آسیب دیدگی شده است، ونیر های رزین کامپوزیت بهترین گزینه برای نصب شدن مستقیم روی دندان ها و همراه داشتن ظاهری زیبا می باشند.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ فروردين ۹۸ ، ۱۲:۲۱
heiroo com