مشاوران هیروو

روانشناسی ، مشاوره و درمان حوزه خانواده و کودکان

مشاوران هیروو

روانشناسی ، مشاوره و درمان حوزه خانواده و کودکان

مشاوران هیروو

مشاوران هیروو

تاثیر های مشاوره تلفنی کودک

يكشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۶، ۰۳:۴۳ ب.ظ

مشاوره تلفنی کودکان راهی بسیار مفید در کمک به تربیت کودک تان :


والدین برای تربیت کودک خود دچار مشکلاتی میشوند که نیاز به ارتباط با یک روانشناس کودکان است. شما با مشاوره تلفنی کودکان میتوانید این رابطه را برقرار کنید.


شما هم ممکن است در خانه تان کودک داشته باشید و با مشکلات مختلف تربیت او دست و پنجه نرم می کنید. تربیت کودکان بسیار مهم است و باید از همان سنین کم بسیار مورد توجه قرار بگیرد تا کودک شما در سنین بالاتر دچار مشکل نشود.

اما نکته ای که بسیار حائز اهمیت است آن است که ممکن است بسیاری از پدر و مادر ها اطلاعات کافی برای تربیت فرزندشان نداشته باشند و در تربیت کودک خود دچار مشکل شوند. برای حل این مشکل شما می توانید با مشاوره کودک تلفنی تماس گرفته و مشکل خود را با آن ها در میان بگذارید.



شما زمانی که با یک مرکز تلفنی کودک تماس می گیرید با روانشناسان و مشاوران زبده و با تجربه ای ارتباط پیدا می کنید که با در میان گذاشتن مشکل تان با آن ها؛ راه حل ها و روش های بسیار خوب و کاربردی به شما پیشنهاد می شود که بسیارمیتواند در تربیت فرزند تان به شما کمک کند.

شاید از خودتان بپرسید که چرا استفاده از مشاوره روانشناسی کودک تلفنی ؟ در پاسخ به این سوال باید عرض کنم که ممکن است شما بخواهید با یک روانشناس کودک صحبت کنید و از او مشاوره بگیرید اما بدلیل مشکلات کاری که دارید نتوانید اقدام به این کار کنید. و یا پیدا کردن یک مشاور روان شناس کودک با تجربه و متخصص ممکن است برای تان سخت باشد و جدای از هزینه و انرژی و وقتی  که می گذارید به نتیجه مناسب نرسید.

به همین دلیل مشاور کودک تلفنی می تواند راهی بسیار مناسب برای بدست آوردن اطلاعات لازم  برای تربیت فرزند خردسال تان باشد. در مشاور تلفنی روانشناس کودک به شما راه کار هایی برای مقابله با مشکلاتی هم چون لجبازی کودک، دروغ گفتن کودک ،عدم تمرکز کودک ،خجالتی بودن کودک ،اصرار و پافشاری کودک ، پرخاشگری کودک ، اضطراب کودک ، زور گویی کودک ، ضعف در ایجاد ارتباط کودک ، خواب کودک و...بسیاری از مسائل دیگر ارائه می گردد.

مشاوره تلفنی کودکان علاوه بر این که شما را در حل کردن مشکلات پیش آمده کمک می کند، والدین را با مسائل مهمی که دانستن شان بسیار واجب است نیز آشنا می کنند.




شما با تماس به مشاوره تلفنی کودکان رایگان می توانید پاسخ  بسیاری از سوالاتی  که ممکن است جواب صحیح آن را هر کسی نداند؛ را بدست آورید. یکی از سوالات مهم والدین در دوران کودکی فرزندشان این است که به سوالات جنسی کودک شان چگونه پاسخ دهند؟ شما با تماس به مشاوره و روانشناس تلفنی کودکان می توانید به جواب صحیح این گونه سوال ها دست پیدا کنید.