مشاوران هیروو

روانشناسی ، مشاوره و درمان حوزه خانواده و کودکان

مشاوران هیروو

روانشناسی ، مشاوره و درمان حوزه خانواده و کودکان

مشاوران هیروو

مشاوران هیروو

روانشناس مناسب برای کودکان

چهارشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۶، ۰۲:۲۲ ب.ظ

روانشناس کودک

 یک روانشناس مناسب کودک ، کسی است که خودش علاقه ی خاصی به کودکان داشته باشد و بتواند آن ها را درک کرده و با آن ها ارتباط برقرار کند. روانشناس کودک ، فردی است که قادر است مسائل را از نگاه یک کودک تجسم و بازبینی کند و خودش را در شرایط مختلف، جای کودک قرار دهد.

 

مشاور و روانشناس کودک

 مشاور و روانشناس خوب ، با تجربه و علمی که دارد ، می تواند کودک و نوجوان را در مراحل مختلف رشد ، از هر گونه خطر و آسیب احتمالی محافظت کند.


مشاوره کودک بیش فعال

 بیش فعالی کودک ، از جمله اختلالات رفتاری در کودکی افراد محسوب می شود، که شیوع آن در پسران بیشتر از دختران اعلام گردیده است. عوامل متعددی در این بیماری سهیم هستند که ژنتیک ، سهم عمده ای از آن را شامل می شود. با توجه به ویژگی های کودکان بیش فعال ، والدین باید برخورد مناسبی با این کودک بیش فعال خود داشته باشند. یکی از راه های بسیار مناسب برای آگاهی از این رفتار که علاوه بر دارو و شیوه های درمانی ، می تواند تاثیر بسزایی در روند درمان کودک داشته داشته باشد ، مشاوره با روانشناس است.

مشاوره ی تلفنی کودک مشهد

افرادی که ساکن مشهد هستند ، می توانند با در اختیار داشتن شماره ی یک مرکز مشاوره ی تلفنی خوب ، در رابطه با مشکلات و نحوه ی تربیت کودک خود اقدام نمایند و آگاهی های لازم تربیتی را از روانشناس کودک خود به دست بیاورند.

مشاوره روانشناسی کودک

حساس بودن دوره و سن کودکان ایجاب می کند که والدین در نحوه ی تربیت شان به موارد زیاد و نکات کوچک بسیاری توجه کنند. لازم است که حتی برخی از نیازهای به نظر سطحی کودک، جدی گرفته شود و روانشناس کودکان ، در جریان این مسایل قرار گیرد تا والدین، تربیت موثری بر کودک خود داشته باشند. 


مشاوره تلفنی تخصصی کودک و نوجوان